📊 РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
у ДНЗ «Львівське вище професійне училище технологій та сервісу»
З метою підвищення ефективності освітнього процесу та забезпечення якості професійної підготовки у жовтні 2025 року у закладі проведено внутрішній моніторинг якості освіти.
Моніторинг здійснювався відповідно до “Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти” та охоплював такі напрямки:
1️⃣ рівень навчальних досягнень здобувачів освіти;
2️⃣ якість професійно-практичної підготовки;
3️⃣ професійну діяльність педагогічних працівників;
4️⃣ стан освітнього середовища;
5️⃣ задоволеність учасників освітнього процесу.
🔹 Учасники моніторингу:
– 112 здобувачів освіти І–ІІІ курсів з 6 професійних напрямів;
– 28 педагогічних працівників;
– 15 представників підприємств-партнерів, баз практики та роботодавців.
🔹 Методи збору даних:
анкетування, тестування професійних знань і вмінь, спостереження за проведенням уроків, аналіз портфоліо педагогів, експертна оцінка матеріально-технічного забезпечення, співбесіди з роботодавцями.
📈 1. Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти
25 % учасників показали високий рівень знань (від 9 до 12 балів);
68 % – достатній рівень (7–8 балів);
7 % – середній рівень, що потребує корекційної підтримки з окремих тем.
📘 Найкращі результати продемонстрували здобувачі освіти професій:
«Кухар. Кондитер» – середній бал 9,1;
«Агент з організації туризму. Адміністратор» – 8,8;
«Кравець. Закрійник» – 8,5.
⚙️ 2. Якість професійно-практичної підготовки
Під час оцінювання виробничих компетентностей встановлено:
82 % здобувачів упевнено виконують технологічні операції відповідно до стандартів професійної освіти;
11 % потребують часткового супроводу майстра;
7 % – додаткових тренувальних занять.
Практичні завдання оцінювалися за критеріями точності, дотримання технології, якості готового виробу, організації робочого місця та безпеки праці.
💬 90 % роботодавців підтвердили, що випускники училища добре підготовлені до самостійної роботи, мають сформовані комунікативні навички, вміння працювати в команді та користуватися сучасним обладнанням.
👩🏫 3. Професійна діяльність педагогічних працівників
87 % педагогів підвищили кваліфікацію у 2023–2025 рр., з них 40 % пройшли навчання за напрямами цифрової грамотності та інноваційних освітніх технологій;
72 % активно впроваджують елементи дуальної освіти, інтерактивні та компетентнісні методи;
60 % розробили авторські програми, методичні розробки та відеоуроки.
🏫 4. Освітнє середовище
У 2025 році розширено доступ до цифрової платформи Google Workspace for Education;
У гуртожитку забезпечено належні санітарно-побутові умови, Wi-Fi-доступ та оновлено кімнати відпочинку;
Забезпечено 100 % дотримання вимог безпеки освітнього середовища.
📋 5. Задоволеність учасників освітнього процесу
93 % здобувачів освіти позитивно оцінили умови навчання, атмосферу в колективі та підтримку з боку педагогів;
89 % педагогів високо оцінили рівень управлінської підтримки та професійного розвитку;
92 % роботодавців відзначили належний рівень співпраці з училищем, участь у підготовці кадрів і проведенні кваліфікаційних проб.
📘 Висновки та рекомендації
Результати моніторингу свідчать, що ДНЗ «Львівське ВПУ технологій та сервісу» забезпечує стабільно високий рівень якості освіти, орієнтований на потреби сучасного ринку праці.
Заклад має потужний кадровий потенціал, розвинену матеріально-технічну базу, сучасне цифрове середовище та тісну співпрацю з роботодавцями.
🔹 Для подальшого вдосконалення діяльності визначено пріоритетні напрями:
– посилення індивідуалізації навчання;
– розширення участі в програмах дуальної освіти;
– активізація міжнародної співпраці та участі у грантових проєктах;
– системне оновлення змісту освітніх програм відповідно до стандартів ЄС.
💡 Моніторинг якості освіти — це не лише контроль, а передусім інструмент розвитку.
ДНЗ «Львівське ВПУ технологій та сервісу» впевнено крокує шляхом забезпечення якісної, сучасної та конкурентоспроможної професійної освіти!
